پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261573
دشمني دشمنان هيچگاه تمام نمي شود
تاریخ انتشار : 1401/07/26 10:12:13
نمایش : 967
غلامعلي حيدري گفت: يادآوري سکوت رسانه هاي غربي در برابر سرکوب اعتراضات در فرانسه و کور کردن چشم معترضان و همچنين تجاوز پليس انگليس به دختر جوان و ... از مواردي است که نشان مي دهد دشمني دشمنان هيچگاه تمام نمي شود، بلکه تاکتيک هاي آنها عوض مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري در حاشيه نشست بصيرتي که در حسينيه آيت الله بهاءالديني ستاد فرماندهي سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) برگزار شد، اظهار کرد: يک زماني چالش دشمنان انقلاب اسلامي، آسيب زدن به نظام جمهوري اسلامي بود، اما امروز چالش آنها نحوه ساقط کردن پهپادهاي جمهوري اسلامي ايران است.

حيدري افزود: زماني که نظام جمهوري اسلامي يک نهال نورس بود، دشمنان انقلاب هرآنچه در توان داشتند يکپارچه کردند و انواع جنگ اعم از هشت سال جنگ سخت، توطئه هاي مسلحانه خلق ترکمن، خلق بلوچ، خلق عرب و دموکرات و کوموله را به صورت همزمان بر ملت ما تحميل کردند، ولي نتوانستند به اهداف شومشان برسند؛ امروز که به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي، اين نظام به درخت تنومند تبديل شده است.

وي ادامه داد: آيا منافقين که 17هزار نفر از مردم بيگناه کشور ما را به جرم داشتن عکس حضرت امام(ره)، يا ريش و چادر و حزب اللهي بودن در کوچه و خيابان ترور کردند، امروز مي توانند مدعي دفاع از حقوق اين ملت باشند؟!

استاندار چهارمحال و بختياري گوشه هايي از جنايات منافقين و فتنه گران از بدو پيروزي انقلاب اسلامي به پشتيباني استکبار شرق و غرب را يادآوري کرد و گفت: الان فشارهايي که وارد مي شود يک هزارم آن موقع نيست، ولي با کار رسانه اي و جنگ رواني و شناختي از کوه کاه مي سازند و با ربات هشتک هاي درست شده توسط خودشان را 50ميليون بار تکرار مي کنند.

وي با يادآوري برکات شکل گيري جبهه مقاومت در منطقه اظهار کرد: دشمنان نسخه تجزيه براي کشور ما مي پيچند؛ اما بصيرت مردم ما بسيار زياد است و رهنمودهاي مقام معظم رهبري همچون چراغ فروزاني افق را روشن مي کند و راه را به ما نشان مي دهد.

حيدري با اشاره به نقش دروغ هاي رسانه اي دشمنان در حوادث اخير تصريح کرد: برخورد دوگانه رسانه هاي غربي با حوادث در کشورهاي اسلامي يا فوت يک دختر با سابقه بيماري در ايران را با کشورهايي مانند آمريکا، انگليس و فرانسه به وضوح مردم مي بينند.

استاندار چهارمحال و بختياري با يادآوري سکوت رسانه هاي غربي در برابر سرکوب اعتراضات در فرانسه و کور کردن چشم معترضان و همچنين تجاوز پليس انگليس به دختر جوان و ...، يادآوري کرد: دشمني دشمنان هيچگاه تمام نمي شود، بلکه تاکتيک هاي آنها عوض مي شود.

غلامعلي حيدري در ادامه برخي از کارهاي شاخص طي يکسال گذشته از سوي دولت سيزدهم و انجام کارهاي زيربنايي و اساسي براي توسعه و پيشرفت استان چهارمحال و بختياري و کشور را تبيين کرد و گفت: حضور مقتدرانه رئيس جمهور در سازمان ملل و دفاع از حقوق ملت و درخواست محاکمه عاملان ترور شهيد حاج قاسم سليماني، موضع مقتدرانه جمهوري اسلامي در مجامع بين المللي و گره نزدن مشکلات به خارج و مذاکرات و ...، رشد بالاي ترانزيت کالا و راه اندازي پروژه هايي که 10 تا 20سال متوقف شده بودند، حل مشکلات آبرساني به خوزستان، همدان، چهارمحال و بختياري و کاهش نرخ بيکاري و مديريت مصرف انرژي و کاهش قطعي برق منازل مسکوني از دستاوردهاي اين دولت است.

 استانداري چهارمحال و بختياري تلاش براي جذب کامل اعتبارات 1400 در استان با تحرک بالاي مديران، تخصيص دوبرابري بودجه 6ماهه اول سال جاري استان نسبت به سال گذشته، و اعتبارات مصوب سفر رياست جمهوري به استان را يادآوري کرد و گفت: استان چهارمحال و بختياري در شُرفِ يک تحول است که بخشي از آن با بودجه و اعتبارات امکان پذير است.

حيدري گفت: 26هزار ميليارد تومان اعتبار در سفر رياست جمهوري براي استان چهارمحال و بختياري در نظر گرفته شده که دومين استان از نظر تخصيص اعتبار سفر مي باشيم و يکي از چالش هاي مهم استان بحث آب بود که پروژه بن بروجن بعد زا 18سال توقف طي سال جاري به بهره برداري مي رسد و براي تأمين آب پايدار استان هم 3هزار ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافته است.

وي افزود: پروژه هاي نيمه تمام مردم را افسرده مي کرد و در استان ما به آثار باستاني تبديل شده بودند، که زمينه براي ورود قرارگاه خاتم الانبياء به چهارمحال و بختياري فراهم شده تا با کار انقلابي و جهادي ، پروژه هاي نيمه تمام به سرانجام برسند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html